dijous, 22 de setembre del 2016

Benvolguts/des lectors/es, aquesta és la meva primera entrada en aquest bloc i és una experiència bonica ja que no ho he fet mai anteriorment! A continuació us explicaré  qui sóc així em coneixereu una mica millor.

Em dic Ainhoa Alcázar Giner i vaig nàixer el 20 d'Abril del 1998, visc en un poble molt acollidor que s'anomena Jesús. Actualment he iniciat els meus estudis en el Grau d'educació infantil a la Universitat Rovira i Virgili del Campus Terres de l'Ebre. He triat aquesta carrera principalment perquè des de ben petita he tingut vocació pels més petits i també m'apassiona l'idea de veure com són capaços d'anar-se desenvolupant i que sigui gràcies a tu. I el més bonic és que un dia quan es facin grans et recordaràs d'ells i veuràs com són capaços d'aconseguir els seus objectius.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada